7/21/2011

si gatal~

salam 1+1=2

hi kawan2 setelah puas aku dipujuk
stelah puas dia merajuk
setelah penat aku dikacau,
finally aku buat keputusan
untuk mengenalkan my partner nama dia "White Horsey"
kat bawah nie ada full biodata dia..
sapa nak kenal boleh la MMS
  • Full Name : Honda EX5 Dream
  • Nama panggilan : white horsey, kuda putih, baby
  • umur : 1 tahun 5 bulan
  • cita2 : menjadi sebuah motorsikal yang berguna pada tuannya yg kiut
  • adik beradik : tak terkira banyaknya
  • motto : Live out your extra ordinary dream
  • pengalaman manis : mempunyai pemilik yang sangat hensem dan comel
  • pengalaman pahit : dilanggar pak arab di simpang 3 KTC
  • kebolehan : jimat minyak, putih, pemilik yg kacak, peramah, mampu berlari sehingga 120km/h, design meter yang baru
  • harapan: "dapat berkenalan dengan ramai kawan2 terutamanya gadis2 untuk tuan saya"

hur..tulah..motor saya ni mmg camni..gatal.. ade ke suruh promote dia dalam belog aku.. xpalah..demi motor kan.. nak buat camna.. kat bawah ni ada sedikit kenangan bersama white horsey "hi..sayalah white horsey"

"comel kan saya pandangan dari tepi"



"bersama tuan saya yg kacak..hensem kan dia"..

"hiduP Bugis!!''


p/s: sayangilah motor anda..


1 comment: