4/12/2011

'kyak'

to all my pren..
im sorry..
kebelakangan ini..
im not myself..

hurm..itu lah pantun empat kerat yang berjaya aku cipta di pagi2 buta ini.. setelah berjaya membelek2 hard disk 'Bufallo 1 TeraGig' yang aku beli dengan harga rm250 di utm pc fair tahun lepas, tergerak hati yg bersih ini untuk menulis di blog yang terindah ini..

kebelakangan ini, post aku banyak berunsurkan luahan jiwa sanubari,..well.. aku bukan sahaja bugis yang kacak, tetapi dilengkapi jugak dengan sifat romantis yang mungkin jugak bisa mencairkan gadis-gadis yang comel sahaja..(sapa2 rasa mau muntah tu,boleh muntah skg)..

so, rakan2..post kali ni..aku nak tanya..apa pendapat korang tentang lelaki yg berwajah hensem tp childish..?(mcm aku)..sesuai x buat suami? hurm..entahlah..aku dah wat survey kat suma orang, dan hasilnya, they preferred hensem guy with matured,serious guy..hurm..

hahaha..kemon la..takkan eberitime nak matured & serious..kalu kaye xpe..dah la miskin, xde harta lak tu..hahaha..(gurau2 bdak2 smv)..ntah la..bagi aku.. aku pun tak tau..matured & serious bertempat kot...apa2 pon..pastikan rakan2 bersenam setiap petang demi memastikan tubuh badan yg sehat dan kacak serta comel macam nora danish..

dorang cakap muka aku iras2 gak dengan mamat brad pitt nie..well..abg angkat aku kot

p/s ; gud luck final ^^

No comments:

Post a Comment