4/16/2011

'hanTu makcik karipap'

jam menunjukkan pukul 5.00pm..
aku masih terlentang dikatil ..
sambil dibuai mimpi yg indah
sambil ditiup oleh kipas angin no3.

tiba2..
aku terdengar pintu aku diketuk..
tapi ketuk2an manja..
aku pun berfikir..
'sapa la ketuk pintu aku petang2 ni..'
'org nak titoo pon x bleh..'

kelihatan lembaga hitam
memasuki bilikku..
aku terlihat die memegang plastik lutsinar
sambil membawa kuih 'KARIPAP'..

'alamak..hantu makcik karipap'
kata2 manja aku didalam hati..
tiba2 lembaga tersebut mengoffer dua bijik karipap
bersaiz xxxL..
besar dan gemuk..

walaweiii..aku pun dengan pantas
bangkit dan mengabil 2 bijik karipap..
lalu aku berkata..
'tq chenen..'
dan melemparkan senyuman basi..hehehe



p/s : lalu aku pun membelasah kuih karipap itu tanpa belas kasihan..sedapnyew..T_T

3 comments:

  1. maw jua aku knal sama itu lembaga..
    tup2... dpt la aku karipap XXXL.. ahahahahaha

    ReplyDelete
  2. Salam, kalau nak makan karipap, singgahlah ke gerai saya www.karipappanas.blogspot.com

    ReplyDelete