2/03/2011

aku, banting dan masa2 lampau~!

aku dah ada kat banting...
hepi CNY kepada semua member2 chinese..
gong xi fatt chai eberibodi yeah~!..
cuti CNY ada 1 minggu, tatau nak pegi mana,

then terlintas di hati nak balik rumah mak cik kesayangan aku
mak cik yang berhijrah masa aku kecik2..
aku dulu kat sabah, selalu stay2 pagan di rumah makcik aku ni
tp masa aku umur 9 ka 10 (xhengat)..
makcik aku berhijrah ke semenanjung~!

huhuhu.. Sedih..T_T..

ada apa dengan mak cik aku nie?
tah la..aku rasa selesa wif them(during kecik la)
skg dah besar..
dah rasa selesa kat mana2..

pasal level adaptability dah hebat kan.. (chewah)

papa pun..aku kat sini ada tujuan yg khusus..
aku nak menziarah kubur makcik aku yang satu lg..

my one of feveret aunti gak yang terdekat...
de meninggal kan kami semua masa raya aidilfitri yg lepas (2010)
im sorry makcik, anca x sempat memberi makcik kesenangan..
belum pernah merasa kesenangan..huhuhuT_T

time tu aku blur,buntu sgt2 ..
xdapat tukar tiket flight pegi KLIA..
huhhu..pa bley buat..T_T..
tabah syak la..

yeah..papapun bersama family remind me
how hard life is,
kalu aku dah lupa diri ka atau apa,
my family life gak still as a reminder aku,
yg banyak keja lg x setel,
bnyak lg aku nak cover...
so skg ni aku tgh motivated ni..


banting kat SG emas la..my 2nd house..gegegemy one of cutest niece..hehehe..isabella

gong xi fatt chai at jusco bukit tinggi..oh yeah~!


p/s: tanya..tanya..tanya..


1 comment: